Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Een vriend..

Goeiemorgen...

Mijn projectje van vandaag is een envelop-kaart
Snel gemaakt en heel erg leuk om te doen...





 
Ik heb gebruikt gemaakt van het schattige bildmalarna stempeltje LWF-I'm your angel
Dit kan ook voor de kerst gebruikt worden...
Ik kleurde in met water-stiften en Distress markers
Zo leuk om te doen en je kan beide combineren..
Het papier komt van Elke
De uitgestanste vlindertjes zijn Die-namics Butterflies en ik heb ze bewerkt met plakparels
 
Zo is het kaartje open..
 

 
De tekst-stempel komt van Elke De stempelwinkel in Antwerpen
Als je ooit de kans hebt moet je er zeker en vast eens binnen springen..
Keuze genoeg!
 
 
Een hele fijne dag gewenst!
 
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 
 
 
 
 

 


2 opmerkingen:

  1. Super kaartje...en dat randje...mmmmh!
    Die winkel in Antwerpen ken ik die? Of is dat diegene waar ik amper binnen geraak omdat mijn portemonnee me steeds tegenhoud?!LOL!
    Fijn WE.

    BeantwoordenVerwijderen