Pagina's

donderdag 14 februari 2013

Fijne valentijn

Goeiemorgen iedereen...
 
Ik wil iedereen een héél erg fijne valentijn wensen ..
 
 
Vandaag een kaartje dat ik voor mijn mama maakte...
 
Ze heeft het al ontvangen dus nu mag ik het plaatsen..
 

 
Ik heb een stempeltje gebruikt van Lili of the Valley : Het is 1tje van Posy trio..
 
Het tekst stempeltje komt van Elke Verschooten
 

Bijschrift toevoegen
 
 
Het tekstje in het Engels: Especially for you
                                     4 little words
                                    I love you!
 
 
 

 
Hier kan je zien dat ik een beetje gespeeld heb met mijn mallen..
 
Er zit dunne 3D tape tussen om het diepte effect te verkrijgen..
 
Het was een beetje uitzoeken maar wel leuk om te maken..
 
 
 
Ik wens jullie nog een heel fijne valentijn!!
 
 
Liefs
 
Ingrid
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous Ingrid love the soft colours and that cute little teddy bear
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Fijne valentijn voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is natuurlijk een heel lief valentijn gebaar Ingrid! Prachtig gedaan, lief beertje en dat spelen met mallen is zo heel mooi te zien! Leuk idee!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kaart! Een heel lief geheel en wat een mooi effect met de geschulpte rondjes! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful card Ingrid - I love how you layered the apertures, and the Teddy Bear is gorgeous!
    Sylvia x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Heel mooi en lief Valentijnskaartje! Leuk in andere kleurtjes. Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen