Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Mannen kaart

Goeiemorgen..
 
 
 
Vandaag eens een kaartje voor een man..
 
 Het blijft moeilijk om een mannelijke kaart te maken..
 
Dit heb ik er van gemaakt..
 
 
 
 
Ik heb het sober gehouden en in plaats van een lintje te gebruiken heb ik gekozen voor een touwtje..
Vond het wel een leuk effect hebben...
Het mag niet te vrouwelijk overkomen natuurlijk..
 
 
 
 Het stempeltje is van Lili of the Valley: Lazy afternoon
En het inkleuren deed ik weer met een mix van distress en watercolors..
 
 
 
Nog een detail van het sentimentje
 
 
 
 
 
Ik wens jullie een zonnige dag vandaag..
 
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Het lijkt dat het voor jou helemaal niet moeilijk was om hiermee een mannen kaartje te maken! Het is je erg goed gelukt, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ! Mooi ingekleurd, ben tevreden. Ze kan op weg naar Keulen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je opdracht voor jezelf is prima geslaagd! Het is een echte mannenkaart! Mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en hele leuke kaart geworden maar je zegt dat een mannenkaart moeilijk is om te maken maar er zijn momenteel hele leuke mannenstempels waar je zeer leuke mannenkaarten van kan maken Je heb van Stampin' Up! een set met een mannenschoen een horloge en een strikje waar je hele mooie kaarten van kan maken. vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie mannenkaart. Een leuke stempel! Heel mooi met de wolkjes erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten maak je,bedankt dat je een volger van me bent geworden
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen