Pagina's

maandag 1 april 2013

Dream..

Goedemorgen..
 
Welkom aan mijn nieuwe volgers..
 
Vandaag nog een vrij dagje voor de meesten onder ons..
 
 
Hier is het de gewoonte dat er een grote rommelmarkt is en ik denk dat ik toch eens een kijkje ga nemen..
Je weet nooit welke "schatten" er te vinden zijn..
 
Ik heb nog eens een kaartje met mijn andere favoriete stempeltje gebruikt..
Bildmalarna..
 
Dit stempeltje heet" Little winged friends":
 
 
 
Het is zo een stempeltje waar je elke weg mee op kan..  

 
De inkleuring gebeurde met distress inkt en watercolors...
De donkere band is een stukje foam en vond ik er wel leuk bij passen

 
Het strikje is van Cards & wishes en het sentimentje is van LOTV: Everyday Grungy messages
 
 
 
Ik wens julie een hele fijne zonnige dag toe..
 
 
 
 
 
Liefs
 
 
 
Ingrid

10 opmerkingen:

  1. Dit is ook een prachtig kaartje ! Leuke combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is such a darling love the colours you've used
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er lief uit Ingrid. Prachtig en je hebt gelijk, hier kun je alle kanten mee op. Heel mooi gemaakt! Veel plezier met het zoeken naar "schatten" en nog een fijne paasmaandag!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kart en het lief stempeltje heb je prachtig gekleurd! Succes met je koopjes tocht. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingrid, je hebt mooie kaarten, heel anders dan die ik heb maar dat vind ik juist leuk, je hebt er een volger bij.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is mooi gemaakt
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Invitation - inglês
    I'm Brazilian.
    Spent reading here, and visit his blog.
    I also have one, only much simpler.
    I'm inviting you to visit me, and if possible follow together for them and with them. I always liked to write, expose and share my ideas with people, regardless of class Social, Religious Creed, the Sexual Orientation, or, of Ethnicity.
    To me, what will interest is our exchange of ideas, and, thoughts.
    I'm there in my space Simpleton, waiting for you.
    And I'm already following your blog.
    Strength, Peace, Friendship and Happiness
    For you, a hug from Brazil.
    www.josemariacosta.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Muy bonitos dibujos...
    Mis felicitaciones. Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen