Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Boy oh boy

Goeiemorgen..
 
Vandaag nog eens een mannenkaart.. Jaja.. Dit gaat goedkomen.. Vond het best moeilijk om kaarten voor mannen te maken maar met een beetje oefenen en denkwerk lukt het wel..
 
 
Dit is ze geworden..
 
 
 
Het stempeltje en het tekstje zijn van Lili of the Valley
 
Ik heb dit keer een poging gedaan om enkel de distress markers te gebruiken..
Niet echt gemakkelijk als je meerdere opties bij de hand hebt.. ;o)


 
 
Van Noor! Design heb ik een halve randmal gebruikt...
 

 
 
En aan de binnenkant heb ik een lasso bevestigd...
 

 
 
Oh.. Ik zou het bijna vergeten..
Bij Lili of the Valley houden ze sinds 1 mei een challenge..
Dit gaan ze elke maand doen..
 
Leuk hé...
 
En omdat er maandag nieuwe jongens/mannen stempeltjes uitkomen is het thema deze maand "Boy oh Boy!
 
Ik doe alvast mee met dit kaartje..
 
 
Benieuwd wat jullie er van vinden..
 
Fijne dag !!
 
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Super card Ingrid love your muted colour scheme
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks so much for entering our first Lili of the Challenge Ingrid with your lovely card.
    Good luck!
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kereltje ! Hij heeft er duidelijk zin in, mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met een hele gave stempel! Heel mooi gemaakt, een echte stoere jongenskaart! Je sieraden van je vorige post zien er ook heel mooi uit moet ik zeggen!! Prachtig gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Οι φωτογραφίες σου ειναι μοναδικές!

    BeantwoordenVerwijderen