Pagina's

zondag 12 mei 2013

Moederdag

Goeiemorgen iedereen,
 
Vandaag is het Moederdag .. Een extra dag om mama in de bloemetjes te zetten..
En dat heb ik ook gedaan.. Niet in de bloemetjes maar met iets héél anders..
 
Maar eerst het kaartje..
 
Ik heb het kaartje vrij eenvoudig gehouden maar wel met een fellere kleur papier gewerkt..
Vond het er wel leuk bij passen..
 
Het stempeltje is van Bildmalarna: LWF Love You
En beide sentimentjes zijn van Lili of The Valley : Handwritten Phrases

 
 
Mijn mama is gek van de "gebroken glas" techniek
 en daar zorgen we dan ook voor..
Het is ook erg leuk om het te doen ..
 

 
 
 
Ook de binnenkant heb ik deze keer eens bewerkt..
De bloempjes zijn gemaakt van een Impression Obsession stansje: Spiral Flowers 
 

 
Nog een zij aanzichtje:

 
 
En nu haar cadeautje..
 
Ik ben er best wel trots op..
Ik had ergens al eens een model van hout gevonden maar ontzettend duur om "even" te laten verzenden..
 
Dan maar zelf maken.. ;o)
 
En dit is het resultaat van het papier-kastje..

 
Ze heeft het al in gebruik
 (Zo lang wachten dat ging echt niet lukken hoor )
 
Nog een keertje van bovenaf gezien...
 
 
 
 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
 
Voor alle mama's een hele fijne Moederdag!!
 
 
Liefs
 
 
Ingrid

4 opmerkingen:

  1. Beautiful card Ingrid love your image and what a great gift great paper storage
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart met een schattige stempeltje en heel leuk met het gebroken glas effect. Wat een geweldig cadeau voor je moeder en dat heb je zelf gemaakt, knap hoor!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, nog nooit was ik zo vrolijk ! Bedankt voor alles !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very sweet card design.

    Regards diane

    BeantwoordenVerwijderen