Pagina's

donderdag 26 december 2013

Make each day Magical...

 
Hallo lieve bloggertjes..
 
Eerst en vooral een héél erg fijne kerst..
Hopelijk hebben jullie genoten van een gezellige tijd..
 
Ik heb weer een leuk beren-kaartje gemaakt..
De stempel is van "Wild rose"  en het was erg leuk om deze te maken..
 
Het is voor een speciaal iemand die erg véél voor me betekent ..
 
 
 
 
 
Het sentimentje is er eentje van Bildmalarna..
Erg toepasselijk voor deze tijd maar kan natuurlijk voor elke gelegenheid gebruikt worden ..
Ik deed er een klein belletje aan om in de kerstsfeer te blijven..
 
 
 
 
Ik kleurde deze lieverd in met mijn prisma potloodjes..
Het sterretje bewerkte ik met een gloss gel..
 
 
Véél liefs
 
 
Ingrid

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Ik zag jouw bericht op FB en moest 'm echt even in het groot zien. Het is een hele mooie kaart geworden.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Ingrid en zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Zo'n lieve/schattige stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig!! Hopelijk kan ik nu wel een reactie plaatsen, had het al een paar keer eerder geprobeerd maar toen lukt het niet.
    Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen