Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Birthday wishes ...

 
Goeie morgen lieve bloggertjes...
 
 
 
Vandaag laat ik jullie een "kraft" kaartje zien..
 
 
 
 
Kleuren op kraft doe ik véél te weinig..
Het geeft echter erg leuke en andere effecten dan op wit papier..
 
Ik ben eenvoudig begonnen door deze lieve beer van Lili of the Valley in te kleuren..
Ik ben er wel een tijdje zoet mee geweest.. ;)
Een touwtje rond het kaartje, een sentimentje en je eenvoudige maar leuke kaart is klaar!
 
 

 
 
Ik heb gekleurd met mijn prisma potloodjes..
 
Veel kleurtjes heb je niet nodig
 
Deze heb ik gebruikt:
 
- Beige sienna
-Light Umber
-French grey 50% en 70%
En je kan hem nog verdonkeren door "Dark umber" erbij te gebruiken..
 
 
Ik wens jullie een fijne dag!!!
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi ingekleurd jou beertje Ingrid.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje!! Mooie gekleurd!
    Dit beertje staat samen met de andere nieuwe berenstempels van LOTV op mijn verlanglijstje.
    Een beren gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n knap kaartje Ingrid, super ingekleurd!

    Groetjes,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en je geweldige kleurwerk komt zo helemaal tot zijn recht! Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen